Egészen új irányba viheti el a BMW az eddig R nineT Urban G/S és Scrambler néven ismert motorokat. Az amerikai RideApart magazin birtokába jutott fotók tanúsága szerint a bajorok ugyanott tesztelik a terepképességekkel erőteljesebben felruházott új modelleket, ahol korábban az 1300 GS-t is, azaz a németországi Hechlingen Enduro Parkban. Az igényt, hogy valami könnyebb, kezesebb, terepesebb bokszer szülessen talán pont ezek az egyre nehezebbé és bonyolultabbá váló óriásendurók szülik.
A korábbi tesztjeinkben mi magunk is arra jutottunk, hogy remek kis funmotorok ezek az nineT Scramblerek meg Urban G/S-ek, de nem komoly terephasználatra valóak. Pedig egy könnyebb, egyszerűbb, az R80 G/S örökségét felelevenítő bokszernek lehet sikere.
A képek alapján a vázat megváltoztatták, az első villák és a lengőkar sem marad érintetlen. A tank előrébb kerül és talán rövidebbé is válik, ami szintén endurósabb irányba viszi ergonómiát. A tisztességes hasmagasság és a küllős, 21″-os első felnik is beszédesek a rajtuk feszülő Metzeler Karoo 3-akkal. Amin viszont nem változtatnak, az a szöghajtás, na és az 1.170 köbcentis lég-/olajhűtéses bokszer.
Fotók: RideApart
Cimkék:
Az UpBikers megtalálta a piaci rést, hiszen régen tudjuk, hogy sokan nagyobb motort szeretnének az indokoltnál. Itt van hozzá a cipőmagasító.
Elolvasom »Az olaszországi Hotel Al Plan a motorosok szívét megdobogtató tematikus szobákat is kínálnak a Dolomitok lábánál.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »