Persze ha nem lenne ilyen újdonságokra, eddig nem létező dolgokra fogékony az agyunk, akkor alapvetően belső égésű motorral hajtott járművek sem lennének. Karl Benz három kerekű zajos hintója annak idején valószínűleg feltűnőbb dolog volt, mint ma ez a kategorizálhatatlan valami.A fiúk fogtak egy mezei talicskát, ráfaragtak egy – így a hang alapján ötvenesnek tűnő – belső égésű motort, nyilvánvalóan abból a célból, hogy ne kelljen tolni. Na de futni sem akartak utána, így kapott a cucc egy kis utánfutó-szerű platnit is – hasonló a babakocsikhoz létezik a nagyobb tesók számára. Az eredmény az abszolút házilagosság ellenére meglepően egyben van, és egész dinamikus.
Azt nem tudom, pallón hogy lehet feljuttatni vele a sittet a konténerbe, vagy hogy miként megy le terhelten a lépcsőn. De ezektől a nüanszoktól eltekintve szerintem válogatás nélkül valamennyi kubikos elfogadná a száguldó talicskát!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Idézet a blogom utolsó részéből:
“
Már van elképzelésem egy dízel kismotorra, mely körülbelül a Honda Monkey-re hajazna Feleségem ebben kapacitál is. Esetleg egy dízel talicska sem kizárt.
“
Beszarás, hogy ezzel sem lehetnék az első. Persze nekem ugye kötelező a dízel, ami talán mégsincs talicskában…. 🙂