Hála a mobiltelefonokba épített fényképezőknek, rengeteg furcsa szerzet kering az világhálón. Nem kivétel ez alól a motoros faj sem, mint különös élőlény. Az alábbi képet nézegetve furcsa gondolatok támadtak a fejemben, hogy mégis ez most milyen hibrid egyed? A tető, a fűtés, az ultra kényelmes ülések, a mini hűtőszekrény, ezek mind egy luxusautó jellemzői, nem egy kétkerekűé. Már csak egy valami, pontosabban kettő dolog hiányzik: egy pár kitámasztó kerék, nehogy felboruljon a papa meg a mama a pirosnál.
Tény, hogy minden motoros egy egyéniség, de ők most mit szeretnének? Motorozni vagy autózni? Számomra a Gold Wing alapkivitelében sem csábító, eltérő a motorozásról alkotott filozófiánk, de így meg aztán végképp agyoncsapja, amit a motorozás nekem és még jó néhányunknak jelent. Arra viszont tökéletes, hogy mosolyt csaljon az emberek arcára egy nehezen induló reggelen. Akkor meg már megérte így elrontani egy motort, nem?
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Alig hogy megjelent az új Honda CBR500R, máris versenymotort faragtak belőle. Ezekből az alkatrészekből juthat az utca motorosának is, hála a Leo Vince-nek!
Elolvasom »Újabb rémhír látott napvilágot. Viccnek rossz, ahhoz pedig, hogy igaz legyen túlságosan durva. Gumiszabály, ez kell a népnek!
Elolvasom »Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »
Hát…markolat fűtés, ülés fűtés, audio-rendszer stb a sima túradögökben is van, nagy plexivel….most akkor ők mit szeretnének…?
Itt a fő baj az hogy a tető egy motoron sehogy nem néz ki jól, esetlen és béna…nem az a vicc hogy nem akar elázni….egyszerűen izlésficamuk van.