Nehéz eldönteni: jópofaság vagy állatkínzás, amit a képeken és a videón látunk. Egyrészt – legalábbis a legalul látható felvételen – nagyon úgy tűnik, hogy a majmocskák kimondottan élvezik amit csinálnak. A videón még kerékre is veszi a paripát a főhős, illetve igen lelkesen tolja azt vissza, miután a nyakában levő lánc miatt elesett.
A baj azonban éppen itt van: mindenhol csak úgy látjuk őket, hogy nyakörvvel és lánccal vannak rögzítve. Egyrészt ezt nyilván indokolja, hogy ne tudjanak elszökni, ha már megy nekik a motorozás – másrészt azonban számomra erősen ront a hír lelkesítő értékén.
Végezetük jöjjön a videó, amelyben legalább még bukósisakot is adnak a kis négylábúra (bár ahogy tolja a “ZXR”-t, inkább kétlábúnak nevezném):
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Inkább állatkínzás!
Szinte minden valamirevaló cirkuszban is van ilyen, vagy hasonló…
Igen, mi vagyunk a “kemény gyerekek”, mert mi minden pillanatban forgalmi szituációk sorozatát oldjuk meg… (mert, ha nem, darwindíjasok leszünk).
Majmok (összes faj) tízezer év múlva sem fog írni-olvasni tanulni, tranzisztorhatást, maghasadást, stb., szabályozott körülmények között vizsgálni, működtetni, stb., közlekedési eszközöket építeni, tehát közlekedni sem. (marad a csordaszellem)
Akkor legalább nem csak én gondoltam így…