Gyakorlatilag biztos vagyok benne, hogy a közelmúltban már szembejött veled az alábbi motor valamelyik motoros tematikájú Facebook csoportban. Vagy ha nem, akkor eléd fog kerülni. Nem csoda, a Honda CB-F tényleg pofás kis ötlet. De mint kiderült, csupán az. És az is marad. Már ha valaki ezt szárnyaséknak elhiszi. Például a piszi.
A CB-F alapötlete egyébként ügyesen megáll a saját lábán. Nem kell hozzá megveszekedett asszociatív elmének lenned, hogy meglásd benne a CB1000R-t. Egy hagyományosabb lámpa, új tank, néhány műanyag elem leváltása, más felnik, hagyományosabb ülés és egy olyan kipufogó, amitől valahol a távolban szívritmuszavart kap az Euro5 valamelyik ősatyja.
Csakhogy a címben már le is lőttem a bibit. Japánban egy különleges kiadású CB1300 bemutatóján kérdeztek rá Tesuo Bannál, az eredeti egyhármas CB fő dizájnerénél, hogy mi a helyzet a CB750F és CB900F ihletésű CB-F Bol d’Orral. A válasza pedig egyértelmű volt, miszerint az ebben a formában tanulmánymotor marad. Persze a kérdés jogos: melyik gyártó hagyná ki a ziccert, ha egy dizájntervük valamiért egyszer már megfogta az embereket és pozitív visszacsatolásokat kaptak rá?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »