Annak ellenére fogyott el a lehető legkevesebb idő alatt az összes majd elkészülő KTM RC 8C, hogy ezúttal kétszer annyit készítettek belőle, mint az első, 2021-ben bemutatott szériából. Az osztrák sportmotorból első körben mindössze száz darabot készítettek, és ez pont arra volt elég, hogy az árusítás kezdetétől számítva 4 perc 32 másodperc elteltével már ne lehessen hozzájutni. A 2023-as modellből már kétszáz készül, de nem kellett két egész perc, hogy az összesre rácsapjanak a vásárlók.
Az érdeklődés valahol érthető. A KTM RC 8C egy különleges pályamotor, ami nem csak a hype szerint áll közel egy Moto2 szintű versenymotorhoz. A Krämer vázra a Red Bull KTM Factory Racing MotoGP RC16 alapján húzták fel a full szénszálas bodyt. A kovácsolt Dymag felnikre Pirelli slickek gurulnak, a Brembo és a WP pedig a legjobb cuccait szállítja alá.
Az egészről jól árulkodik, hogy a végeredmény egy 135 lóerős pályamotor, ami mindössze 144 kilogrammot nyom a mérlegen és minden bizonnyal olyat megy, mint az ördög. Minden bizonnyal, hiszen ha KTM nem folytatja évről évre az RC 8C modellek kihozatalát, akkor jó esély van rá, hogy ezeknek a motoroknak az ára csak felfelé fog menni, ami jelentősen csökkenti az esélyét, hogy a hozzájuk tartozó Akrák valóban versenypályán énekeljenek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »