A jármű amellett, hogy szép, igen praktikus is. Hatalmas tároló kapacitás, okos részletek (mint például a szivargyújtós áramforrás, amely akár GPS táplálásához, akár telefon töltéséhez alkalmas) teszik igen vonzóvá a vevők számára.
Igen fontos, hogy nagy – elöl 16, hátul 15 collos – kerekeken gördül a motor, amely egyrészt biztonságosabb úttartást, másrészt például könnyebben legyőzhető járdaszegélyeket, úthibákat jelent. Ebben partner a 35 milliméteres átmérőjű első villa, valamint a hatékony fékek is, amelyek minden lehetséges körülmények között is tökéletesen kiszolgálják a járművet.
A gép hajtásáról egy modern, egyhengeres, injektoros, vízhűtéses, 313 köbcentis négyütemű gondoskodik, amelynek legnagyobb teljesítménye 21 lóerő 7’000-nél, csúcsnyomatéka pedig 23 Newtonméter hatezres fordulatszámnál. Menetkész tömege 180 kilogramm, míg a maximális összsúlyt 370 kilogrammban adja meg a gyártó.
A széles és kényelmes ülés alá akár két bukósisak is befér, de van még tároló zseb a vezető előtt is, ahová kisebb tárgyak elhelyezhetőek. A műszerfal informatív, szép és minden fényviszony mellett jól leolvasható. Nagyméretű és igen hatékony lámpái jó látást és láthatóságot eredményeznek minden napszakban.
Ez a középosztálybeli robogó egy igen vonzó alternatíva lehet mindazok számára, akik nem csak kifejezetten a közértbe járáshoz keresnek egy agilis, de a legnagyobb dugóban is jól használható kétkerekűt, hanem esetleg hétvégén kicsit messzebbre is elmerészkednének a megszokott hétköznapi útvonalaktól. Ilyenkor igen hasznos a majd 14 liter üzemanyagot befogadó tank, amely bőségesen elég nagyobb távolságok gondtalan leküzdésére is.
Két színben, grafit-szürkében és fehérben kínálják a Zenzerot, amely az Egyesült Államokban 3’600 dollár környéki áron (direktben váltva nagyjából 800’000 forint – bár a magyarországi kiskereskedelmi ára nyilván nem ennyi lenne) kerül a kereskedésekbe.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »