Az ötvenes robogók európai piacán rendkívül erős a verseny. Egy robogónak sok szempont alapján kell megfelelni a vásárlók igényeinek – nem csupán a megfizethető ár, a megnyerő dizájn, az alacsony fenntartási költségek és a jól használható teljesítmény számít, hanem a megbízhatóság, a hosszú élettartam és a minőség szintén szükségesek ehhez. A fiatalok többsége a külsőségek alapján dönt elsősorban, és csak másodlagos szempont az ár.
Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy a legtöbb ilyen, segédmotoros vagy B kategóriás jogsival vezethető robogó rendelkezik ezen tulajdonságok egyikével-másikával, de nem minddel. A Honda megpróbálta egyetlen járműben ötvözni valamennyi fenti követelményt.
Majd hatvanévnyi gyártásban szerzett tapasztalattal és a motorgyártásban kifejlesztett technológiai tudással felvértezve alkották meg az NSC50R modellt, egy olyan megfizethető és rendkívül hatékonyan használható robogót, amely megragadó stílusával azonnal felhívja magára a figyelmet. Sokáig gondtalanul használható társ lesz az iskolába, egyetemre vagy munkahelyre történő ingázáshoz is. No és a városkép egy igen szembetűnő része is.
Az új modell már megérkezett a márkakereskedésekbe, így ha valaki egy ilyen vagány kis vassal lepné meg mondjuk a csemetéjét Jézuskára, akár siethet is. Garantáltan nagy lesz az öröm a fenyő tövében!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »