Immáron 700 fölé emelkedett az év legerősebb tájfunja, a Bopha által követelt halálos áldozatok száma. A tájfun során 115 ezer épület és lakóház semmisült meg, és 116 ezer ember kényszerül hosszú hónapokig a zsúfolt állami menhelyeken (tornatermekben és iskolákban) maradni. Emellett összesen 890 eltűnt után továbbra is kutatnak. Három tengerparti város 90 százalékosan pusztult el, míg a Compostela-völgyet teljes egészében sárlavina borította be. A Reuters helyszínen dolgozó fotósa, Erik de Castro még ebben a szörnyűségben is talált motoros témát.
A képen egy héttagú családot látunk, amint mopedjükön egy segélycsomaggal együtt haladnak. Amit soha nem értettem az ilyen jellegű fotókkal kapcsolatban (mert mindenki rengeteg hasonlót látott már, bár a hétszemélyes terhelés azért kiugróan magas), hogy a mindössze néhány lóerős és alig egy mázsás mopedek hogyan élik túl ezt az igénybevételt? Amikor hasonló járművet próbáltam, már azt sem éreztem, hogy még egy személyt a fedélzetre mernék venni, nem hogy hatot (na jó, ha én kettőnek számítok, akkor ötöt). Tegye mindenki a szívére a kezét: saját motorunk vagy éppen a gumiabroncsunk – legyenek bármilyen gyártmányúak – kibírnák ugyanezt?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »