Jönnek szépen sorban a következő évre betervezett Ducati motorok. A Monster SP, a Multistrada V4 Rally és a Lamborghini tematikájú Streetfighter mellett még új Scramblerre és Panigale V4 R-re számíthatunk. Illetve még valamire, aminek az eljövetelét, hogy úgy mondjuk nem láttuk jönni. Egy egyhengeres rombolóét.
Bár első pillantásra újabb Ducati határátlépésnek tűnik, az olasz gyártótól valójában nem állnak messze az egyhengeres motorok. Volt egy 500 köbcentis, pörgős, 10.000-es fordulaton 75 lóerőt teljesítő, ritkaság számba menő Supermono, ami igazából egyfajta gyártótörténeti érdekességnek tekinthető a kísérletező kedvű kilencvenes évekből. Ha még hátrébb görgetünk a történetben, akkor pedig ott vannak a 60-as, 70-es évek eredeti scramblerei.
Az új Ducati légkalapácsról keveset tudunk. Mindössze az amerikai hatóságoknál erősítettek rá egy alvázszám regisztrációra. A kikerült dokumentációk alapján egy 659 köbcentis, négyszelepes, folyadékhűtéses darab lesz. Talán visszahozzák a régi scrambler érzést? Vagy valami Supermonóhoz hasonló cuccot készítenek?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »