A revolúcióra is rá lehet unni. A Kawasaki nem is olyan régen, mindössze egy évvel ezelőtt komolyan fejlesztette csúcskategóriás sportmotorját, a ZX-10R-t. Akkor volt minden: új idomozás, új elektronikai csomag és teljesítmény növekedés. A gyártó most is büszkén hirdeti, hogy az akkori fejlesztési munkálatok tesztelési fázisaiból Jonathan Rea és Tom Sykes is kivette a részét. Számíthattunk rá, hogy a 2023-as modellel nem fogják feje tetejére állítani a világot.
Na nem mintha ez valamiféle baj lenne. A Kawasakitól legalább még lehet venni sportmotort és nem szántották be, mint a korábban sérthetetlennek hitt GSX-R1000 modellt a Suzuki.
A Kawasaki a KRT – azaz Kawasaki Racing Team – névre keresztelt fényezést frissítette az aktuális WorldSBK szériában futó versenymotorokhoz jobban illeszkedőre. A tavalyi színsémával összevetve kevesebb teret kapnak a fekete és piros elemek. Bár utóbbi szín megjelenik a fejidomon is, a dominancia mérleg a gyártó hagyományos zöldje felé billen. A fekete kivitel változatlan. Állat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »