Az olasz vállalat közleménye szerint népszerű nyitható állú túrasisakjuk megfelel a korábbival szemben már szigorított ECE 22.06 előírásainak. A szabvány frissítése komoly előrelépést jelentett elődje, a 22.05-höz képest, hiszen az új rendszerben már nagyobb erejű becsapódásokat, szélesebb körben vizsgált kisebb erejű behatásokat mértek és a vizsgált pontok száma is megszaporodott.
A Tourmodular héjszerkezete a márka saját karbon-aramid-üvegszál hármasából tevődik össze. Az AGV ezzel kapcsolatban elsősorban a bukósisak kis tömegét emeli ki. Legkisebb méretében a felnyitható állú sisak tömege 1620 gramm.
A modell P/J homologizációval rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a sisak felhajtott állvédővel is teljesíti a szükséges előírásokat. A látószög 190 fok, a napszemüveg 2 lépcsőfokban állítható a megfelelő magasságra. Egy AGV Tourmodularhoz sima fekete színben úgy 210.000 forintos áron lehet hozzájutni.

Cimkék:
Így van, nem TRK800-at, hanem egy klasszikus világjáró adventure motort tervez a Benelli TRK702 változatként.
Elolvasom »Önvezető motorkerékpár? Várhatóan nem ebben a formában térül majd valamikor meg a Yamaha befektetése.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »