A Voge Motors a Loncin Európának szánt márkája. Alacsony, könnyen elérhető árat, ellenben japános minőséget ígérnek. Kemény és hangzatos vállalások, amiknek a mottója alatt tavaly óta sorra mutatják be a hengerűrtartalmukat tekintve belépőnek szánt motorjaikat, szigorúan A2 kategória alatt. Egyelőre. Az új modell a Valico 300 Rally, ami a legfrissebb terepralis túraenduró trendet követi.
A Valico 300 Rally egy már elérhető modell off-road felhasználáshoz közelebb pozicionált változata. A váz, a blokk és számtalan periféria elem a 300DS, aszfaltra optimalizált túraendurójukból származik. Egyhengeres, négy szelepes, injektoros, dupla vezérmű tengelyes blokk, 29 lóerővel 9.000-es fordulaton.
Az első és a hátsó futóművet ugyanúgy a KYB-tól veszik, de ennek a rugóútjai 205 milliméterre nőttek. A 17-es kerekek elől 21-es, hátul 18-as átmérőre nőttek. Az ülésmagasság 905 milliméterre nőtt, szóval kell a lábhosszúság. Ugyanakkor a tömeget sikerült lefaragni 159-ről 150 kilóra, bár ennek része, hogy a 16 literes tank már csak 11 liter benzin befogadására képes. 4.400.- eurós ajánlott fogyasztói árat jelölnek meg mellé, amit jelen viszonyok között nem is merünk átszámolni forintra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »