Néhányan azt várták, hogy a bajor gyár bepakolja a két nagyvasba a soros hathengeres erőforrást – hiszen a K1600GT megjelenésével a K1300GT eltűnt a kínálatból. A marketing-osztály azonban úgy látszik, feleslegesnek ítéli ezt a fejlesztést – legalábbis egyenlőre.
A két motor 2013-as modellévű kivitele tehát minimális változásokkal már idén augusztustól megjelenik a kereskedésekben. A legjelentősebb újdonság a blokkolásgátló szériafelszereléssé válása, valamint néhány új szín megjelenése. A K1300S “sapphire black metallic/dark graphite metallic” színkombinációban, meztelen testvére pedig “racing red/sapphire black metallic”, valamint “sapphire black metallic/black satin gloss” összeállításban lesz rendelhető. A korábbi sport-kerekek szintén felár nélkül érhetők majd el.
Egy “Dinamikus csomag” formájában a legfontosabb felszerelések (markolatfűtés, fedélzeti számítógép, LED-es irányjelzők, sport szélvédő, elektronikus futóműállítás) egyben lesznek megrendelhetők a K1300R-hez. Az erőforrás nem változik: az 1’293 köbcentiméteres 175 lóereje és 140 newtonmétere alighanem továbbra sem fog sok kívánnivalót hagyni maga után. Szintén változatlanul hagyták a mérnökök a 2013-as modellévre a duolever első- és paralever hátsó felfüggesztést, illetve a feláras menetvezérlő elektronikát (ezek szerint tehát marad az ASC, nem kapják meg a motorok az ezerhatosok fejlettebb DTC rendszerét).
Egy biztos: a két fekete színben mind a két modell nagyon agresszív állatként néz ki! Aki pedig az ezerhatos nakedre pályázik, az még egy évet biztosan türelemmel kell hogy várjon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Aki pedig az ezerhatos nakedre pályázik, az még egy évet biztosan türelemmel kell hogy várjon.”
Dehogy kell várnia! Vesz egy GT-t és segítek neki belöle nakedet csinálni.
😀
A “sapphire black metallic/black satin gloss” K1300R a legdögösebb széria BMW amit valaha láttam.
A sorhatos blokk meg tök felesleges lenne bele szerintem,csak rádobna vagy 40-50kg súlyfelesleget.
175le és 140nm bőven elég,sőt,még sok is a jóból.