Egy ideig úgy tűnt, mintha a Harley-Davidson felénk nem is akarná felvállalni, hogy készítenek egy – a milwaukeei mércéhez mérten mindenképpen – kicsi hengerűrtartalmú motort. Ráadásul a kínai Qianjianggal közösen. Ez a két információ már elég is, hogy a Harley törzsközönsége idegenkedve fogadja az újdonságot, már annak megjelenése előtt. Úgy is állt a helyzet, hogy a 338R-t végül nem is erőltetik majd az amerikai és az európai magas presztízsű piacokon.
Ennek a Hardwire-nek becézett hátraarc szemléletű üzletpolitikának azonban ellent mond, hogy az amerikai motorcycle.com munkatársai az amerikai közlekedési hatóságnál beregisztrált jármű azonosító szám alapján túrtak ki friss adatokat.
Ezek alapján a 338R két változatban készül, de a kettő között csak az ABS megléte jelenti majd a különbséget. A blokk 353 köbcenti, soros kéthengeres, folyadékhűtéses, befecskendezéses. Ami miatt ez igazán érdekes lehet, az az, hogy ha az amerikai piacon megjelenik a legkisebb Harley, akkor számíthatunk rá, hogy az európain is be fognak vele köszönni. Nem lesz furcsább, mint a Topper. 🙂
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »