Végül elég lelkesen fogadta a közönség a ZX-25R-t, ami azért volt izgalmas, mert a kisköbcentis sportmotorok jelenkori feltámasztásának előszelét láthatjuk benne. Hiszen értjük mi, hogy az ezres meg még a hatkilós állat. De valódi, ezeknél kisebb sportmotorhoz – mármint a komolyan vehető futómű, váz, fék és elektronika értelmében – már nehéz volt újonnan hozzájutni. Szépséghiba: Európa nem kapott belőle. Ennek kiküszöbölésére érkezik majd a ZX-4R.
Az a Kawasaki ZX-4R, aminek a bemutatása még mindig csupán nem megerősített feltételezés, de azért vannak rá utaló jelek. Tavaly tavasszal még csak interneten szálló pletykaként merült fel, majd előkerült egy tervrajz. És lám, itt egy új, egyenesen Japánból.
A méltán híres japán Young Machine magazin országuk négy nagy motorgyártójával ápolt közeli kapcsolatáról ismert. Mondhatni egyfajta hivatalos szivárogtatók, akik a készülő áprilisi számuk borítójára feldobtak egy renderelt ZX-4R-t. A ZX-10R-től származó formavilágot, az USD villákat és a Brembo fékeket feltételezhetjük, hogy megbízható füles után készítették. A sornégyes ZX-4R várhatóan 75+ lóerőt tud majd.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »