Na ugye, hogy ugye? Alig néhány napja emlegettük, hogy a japán Young Machine magazin belebegtette, talán elkészül a ZX-25R nagyobb, esetlegesen az ázsiai piacon is túlmutató, 400 köbcentis változata, a ZX-4R. És azt is, hogy bár ez nem hivatalosan megerősített információ, amikor ők szellőztetnek meg valamit, arra érdemes odafigyelni. Na tessék, elő is került néhány tervrajz ezzel kapcsolatban, ami alátámasztja a korábbi puszta szóbeszédet.
A szabadalmi eljárásba bekerülő tervrajzok a készülő Kawasaki ZX-4R idomzatára fókuszálnak, így magáról a blokkról, a futóműről, a fékekről vagy a perfériákról többlet információt nem árul el. Ugyanakkor a szövegezésében szerepel, hogy a találmány ideálisan 400 köbcentis, soros négyhengeres motorral fog működni.
A tervrajzokon a Kawasaki ZX-4R idomzata a beáramló levegőt irányítja úgy, hogy az végső soron kiegészítő hűtésként is funkcionáljon. Erre pedig azért lehet szükség, hogy a hűtő jelentős méretnövelése nélkül is ideálisan üzemeljen magas fordulatszámon. És ha a ZX-25R 17.000-ig forgó motorjára mintegy kiindulási alapként tekintünk, erre szükség is lesz. Szerencsére! 🙂
Cimkék:
Egy brit közvélemény-kutatás szerint a motorosok 31 százaléka inkább letenné a sisakot, minthogy elektromos meghajtású motorkerékpárra üljön.
Elolvasom »A Ducati remek fotókat csatolt az új Hypermotard 950-hez, kiváltképp az SP kivitel színösszeállítása lett kellemes a szemnek.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »