Rohamléptékben fejlődik a Pierer Mobility AG. Nemrég jött némi információ arról, hogy várhatóan még az idei évben bemutatkoznak az első rendszámos GasGas modellek. Azt viszont már lassan kezdjük megszokni, hogy a Husqvarna motorok aszfalton is keringenek mióta a KTM-hez kötődő anyavállalat felvásárolta azt 2013-ban. A Svartpilen és Vitpilen koncepciók pedig már egy évvel később, 2014-ben bemutatkoztak az EICMA-n. És tessék, rohan az idő. Máris jön az azóta már rég megjelent Svart második generációja.
Erről árulkodik a nemrégiben megjelent kémfotó, amely alapján változott ez meg az. Rögtön ott van a kijelző, ami az új Duke modelleken is megtalálható TFT egység lehet. De a jelenlegi modellhez képest úgy tűnik, módosul az idomzat is. A korábbi modellen a tanktól egészen a farig diszkréten burkolták a motort. Az új Svartpilen esetében a dizájnban is hangsúlyosabb szerepet kaphat a váz és a segédváz.
A váz, ami bár vonalvezetésében nagyon hasonlít a jelenlegi Svartéhoz, de annak szép térhálós szerkezetét elveszíti, a lengővilla azonban úgy tűnik, hogy marad a régi. Akárcsak a lengéscsillapító elemek és a ByBre fékek, bár az elől lévő szimpla nyereg a kerék ellenkező oldalára kerül. További látványos módosítás, hogy a kipufogót behúzták a motor alá, a rendszámtábla tartókonzolja azonban a hagyományos helyére került a féklámpa alá az előző, lengővillára csatlakoztatott tartó helyett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »