A Kawasaki a H2 SX SE-t az adaptív sebességtartó automatikához köthető fejlesztéssel tenné biztonságosabbá a következő években. A Japánban megjelent szabadalom szerint a motor jelenleg használt radar alapú technológiáját egészítenék ki egy diszkréten elhelyezett, alig észrevehető kamerarendszerrel.
A Kawasaki H2 modelljein jelenleg egy kétradaros rendszer működik. Az egyik a motor elején helyezkedik el, ez felel az adaptív tempomat működéséért, valamint azért a visszajelzőért, ami a felbukkanó veszélyre, például kiforduló járműre igyekszik felhívni a motoros figyelmét. Valamint egy hátsó, amely a holttér figyelésében játszik szerepet.
A kamera az elől elhelyezkedő radart fogja kiegészíteni. Egyik funkciója szerint a fényszóró fényerejének szabályozásában játszik majd szerepet. A másik szerint pedig olyan információkat fog begyűjteni, amelyek kiegészítik a radar működését. Például a beérkezett fényt, amit egy másik jármű féklámpája bocsát ki. Ezzel időelőnyhöz juttathatja a rendszert, valamint biztosabbá teheti a működését.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »