Az, hogy kit mi vonz a motorozásban, változó. Valószínűleg sokan nem értékelik az avítt technikát, amit ezek a régi, nem ritkán muzeális értékű gépek képviselnek. Személyes beállítottságtól és márka-preferenciától függetlenül azért elmondhatjuk, hogy az ilyen kollekciók több szempontból is értékesek. Mindenesetre ezt a gyűjteményt egy elvakult rajongó rakta össze az évek során.
A michigani Gary Kohs MV Agusta modellekből álló gyűjteménye összesen 83 kétkerekűt számlál, ebből most 71 példányt bocsátott árverezésre (valószínűleg a számára legkedvesebb, illetve legritkább példányokat megtartja). A csak egyben megvásárolható kollekció az Agusta II. világháború utáni modelljeinek érdekes gyűjteménye, számos ritka, önmagában is értékes példánnyal, mint például az 1946-os, 98 köbcentiméteres lökettérfogatú „3 Velocità” típus egy példánya, vagy az 1954-es, 125 köbös GP versenymotor. A legfiatalabb gép a sorban egy 2007-es, limitált kiadású F4, amely az Agusta elhíresült, Massimo Tamburini féle formatervének egy jeles példánya.
A Mecum szervezésében lebonyolított aukcióra augusztus 18-án fog sor kerülni, de a motorokat már két nappal korábban kiállítják Hyatt Regency Monterey Hotelben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »