Az MV Agusta CEO-ja, Timur Sardarov büszkén jelentette be, hogy már tizenötezer ember gondolta úgy, hogy amint megjelenik a Lucky Explorer, azonnal vásárolni akarnak egyet. Tették ezt annak ellenére, hogy bár ősszel bemutatták a motort Milánóban, de azt még senki nem tudja, hogy valójában milyen lesz. Sehol egy teszt, egy beszámoló vagy bármilyen elérhető, objektív információ, amihez legalább viszonyítani lehet. Hiszen még nincs kész.
Pontosabban két változat közül a nagyobbikról nincsenek egyáltalán elképzeléseink. Az 5.5-ről azért tudjuk, hogy erősen kötődik a Qianjiang Motorcycles egy másik termékéhez, a Benelli TRK 502-höz. Igaz, az nem feltétlenül rossz. Mi is szerettük, az olaszok is veszik mint a cukrot.
Arról nem közölt adatokat az Agusta, hogy milyen arányban oszlik meg az érdeklődés a két motor, az 500 köbcentis sorkettes és a 931 köbcentis, háromhengeres között. Azt viszont ők maguk is vállalják, hogy tizenötezer Lucky Explorer legyártásához akkor is két évre van szükségük, ha a gyártási kapacitásukat nemrégiben jelentősen növelték.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »