Egy kutatás szerint ilyen halandó fizetéssel felfoghatatlan összeget ér a Piaggio csoport tulajdonában lévő Vespa márka. Egészen pontosan 906 millió eurót, azaz nagyságrendileg 324 milliárd forintnyi fizetőeszközt kellene valakinek letennie az asztalra, ha meg akarná vásárolni. Csak a kontextus és a viszonyítás kedvéért: a koronavírus járvány kirobbanásakor ennyit költött a kormány a 16.000 darab kínai lélegeztetőgép megvásárlására.
A kutatás során nem csak a Vespa erőforrásait és piaci adatait elemezték, hanem a márka egyedi pozícióját is vizsgálták, azaz a hozzáadott emocionális értéket, a névben rejtőző többlet tartalmat, amit az emberek kapcsolnak hozzá. Azt, ami miatt a tulajdonosok időnként még ki is szokták kérni maguknak, hogy robogót a többi gyártó csinál, nekik Vespájuk van.

Michele Colaninno, a Piaggio igazgatóságának stratégiáért, termékekért és innovációért felelős vezetője ki is hangsúlyozta nyilatkozatában: a Vespa stílusikon. Nem csak közlekedési eszköz, hanem prémium kiegészítő és divattermék.

Cimkék:
Nem csak a kényelem, hanem a praktikum szempontjából is okos innováció lehet a BMW-től az állítható szélességű ülés.
Elolvasom »Bemutatkozott a 2022-es Harley-Davidson Low Rider S és ST. A nagyobb blokk mellé új futómű is érkezett.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »