Erre azért felkaptuk a fejünket. A Colove egy kínai illetőségű OEM beszállító, azaz egy olyan gyártó, akitől a nagyobb vállalatok megvásárolnak bizonyos alkatrészeket és egységeket – például egy komplett blokkot – majd azt a sajátjukként építik be egy nagyobb termékbe. Jelen esetben motorba. A cég pedig most egy 400 köbcentis, sornégyes blokkot fejleszt.
A fent említett bizonyos „nagyobb termékről” egyelőre nincs információnk, de joggal feltételezhetjük, hogy valamelyik nagy kínai gyártó, mondjuk a QJ Motor, a CFMoto vagy mondjuk a Zontes megrendelésére fejlesztik az alábbi sornégyes kis méregzsákot. És micsoda ígéretes, lelkesítő kis cuccot!

400 köbcenti tömör gyönyör, fülsüketítő visítást ígérő adatokkal. Viszonylag nagy furathoz (59 mm) rövid löket (36,5 mm) társul, amiből többnyire magas elérhető fordulatszámot következtethetünk. A feltételezést pedig alá is támasztják az adatok. 74 lóerő 13.500-as fordulaton, 44 Nm 12.000-nél. Azt persze nem tudjuk, hogy Európába is eljuthat-e a kis erőforrás (na persze), de lelkesítő dolog ilyet látni abban a korban, amikor már a japánok is tucat sorkettesekkel ölik árasztják el a motorpiacot.

Cimkék:
A Dakar idei vonala sok "hurkot" tartalmaz, köztük az Al Qaisumah körülit. Az eső miatt ugyanis módosították a verseny útvonalát.
Elolvasom »A Dakar Rally leghosszabb szakasza volt a 4., amelynek végén a mezőny elérte Szaúd-Arábia fővárosát. Kemény és gyors menet volt!
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »