Erre azért felkaptuk a fejünket. A Colove egy kínai illetőségű OEM beszállító, azaz egy olyan gyártó, akitől a nagyobb vállalatok megvásárolnak bizonyos alkatrészeket és egységeket – például egy komplett blokkot – majd azt a sajátjukként építik be egy nagyobb termékbe. Jelen esetben motorba. A cég pedig most egy 400 köbcentis, sornégyes blokkot fejleszt.
A fent említett bizonyos “nagyobb termékről” egyelőre nincs információnk, de joggal feltételezhetjük, hogy valamelyik nagy kínai gyártó, mondjuk a QJ Motor, a CFMoto vagy mondjuk a Zontes megrendelésére fejlesztik az alábbi sornégyes kis méregzsákot. És micsoda ígéretes, lelkesítő kis cuccot!
400 köbcenti tömör gyönyör, fülsüketítő visítást ígérő adatokkal. Viszonylag nagy furathoz (59 mm) rövid löket (36,5 mm) társul, amiből többnyire magas elérhető fordulatszámot következtethetünk. A feltételezést pedig alá is támasztják az adatok. 74 lóerő 13.500-as fordulaton, 44 Nm 12.000-nél. Azt persze nem tudjuk, hogy Európába is eljuthat-e a kis erőforrás (na persze), de lelkesítő dolog ilyet látni abban a korban, amikor már a japánok is tucat sorkettesekkel ölik árasztják el a motorpiacot.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »