Vicces dolog, amikor valaki úgy motorozik, mint a világon kevesen (ezt egy-két világbajnoki címmel igazolni is tudja), de közútra érvényes vezetői engedélye – mint minden “átlagmotorosnak” – nincs. Mit tehet ilyenkor a világbajnok? A holtszezonban elmegy egy motoros suliba, és végigjárja a tanfolyamot.
Jorge Spanyolországban annak rendje és módja szerint végigjárta az elméleti órákat, és sikeresen le is vizsgázott. A napokban pedig megkezdte a gyakorlati képzést. Oktatója egy bizonyos Xavi Vallejo, aki nem is tudom, mit fog neki oktatni. Hiszen kanyarodni aligha tud úgy, mint legújabb tanítványa.
Most már csak azon kell izgulni, Jorge a gyakorlati vizsgán nehogy elhasaljon. Mondjuk mert egy hívogató kanyarban megszokásból letérdel, és faképnél hagyja a vizsgabiztost…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez érdekes, mi addig még licencet se kaptunk, míg be nem mutattuk a kategóriára érvényes jogosítványt 🙂