A japánokra úgy általában sok dolog miatt lehet mondani, hogy ‘kicsit furcsák’ – és akkor azt hiszem, finoman fogalmaztunk. Az alábbi képsorok azért nem annyira durvák, de mindenképpen érdekesek. Az endúsport egy, a távol-keleti országban feltalált ága a G-Impact, ahol a pálya vonalvezetésébe szándékosan (sőt, művi úton) 5-10 méteres, függőleges akadályokat építenek be. Ezek legyőzése néha sikerül, néha nem. Íme egy kis ízelítő (az egyik versenyző érdekes technikával meg le: kötéllel engedi le motorját, míg a másik – a videó legvégén – igazi férfiként lemotorozik):
Ugyanezen az emelkedőkön persze néha felfelé is közlekedni kell. A jelek szerint az sem könnyebb, legalábbis nem túl magas arányban abszolválják a résztvevők. A következő két videó kicsit hosszabb, de sok érdekes elemet tartalmaz. Jó szórakozást!
Egyes részeknél azért az a meglátásom, hogy ahol a japán versenyzők esnek-kelnek, ott Taki barátomék azért megoldanák a feladatot…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez valamilyen amatőr verseny lehet.
végignéztem mindet… Hát egy-két kamera állásból elég ütősnek tűnt, a másikból meg simán bevállalhatónak…
Így aztán azt mondom, hogy ha ott lennék előtte eldönteném, hogy mi lenne.
Mindenesetre az alaphozzáállás: sima ügy.