Túl sok hozzáfűzni való nincs a videóhoz: a rosszul kivitelezett fékezés hatására féktávon elment a masina eleje a Mulholland legismertebb, motorost próbáló kanyarjában, a technikát és meglovaglóját így a nem éppen motorosbarát szalagkorlát fogta meg. Szerencsére a teljes védőfelszerelésben motorozó delikvens (nem általános arrafelé…) komolyabb sérülés nélkül megúszta, az egója és a pénztárcája jobban sérült a balesetben. A motor, amit a videón láthatunk ugyanis nem akármilyen darab. Tudjuk jól, hogy a Ducatik alapból sem éppen olcsó motorok, ez pedig különösen igaz a felső-kategóriás sportmodellekre. A konkrét példány pedig igazán különleges darab – a megszállott tulajdonos ugyanis mintegy 32 millió forintnyi összeget költött a gépre.
A masina 1098R-ként kezdte pályafutását, azonban a módosításoknak hála a superbike versenyekre készített RS szintjén áll. Öhlins FRG900-as teleszkópok, TTX46 hátsó rugóstag, Brembo versenyfékek, magnézium kerekek, titánból készült csavarok, anyák, tengelyek és kormányszarvak, no meg a versenymotorra készült elektronika teszik teljessé a képet. A Desmosedici RR-t is megszégyenítő költségek ellenére azonban ezzel a motorral is ugyanúgy el lehet esni, mint egy olcsóbb 600-as japán sportmotorral.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ebből a magamfajta motorosnak az a tanulság, hogy “figyelni kell” és időben lelassítani a kanyarodási sebességre majd a kanyarban vagy gyorsítani, vagy stabilizáló gázon menni. Túrán. Tudom, versenypályán másképpen kell, de nem járok versenypályára, nem vonz, hogy köridőkkel dicsekedjek, inkább arról szeretek beszámolni, hogy de jót motoroztam erre meg arra.
Persze, Bugatti Veyronnal is el lehet hozni egy zsák krumplit a piacról, de nem igazán arra való….
Mentségére legyen mondva, nagyon sokan elestek ott, “valami van” abban a kanyarban.
Mondjuk, ha lenne felesleges 32 millám, nem a Mulhollandon motoroznék, hanem minimum Laguna Seca-n. 250 USD a pályanap….Idióta…..
például egy darab újraaszfaltozott úttest; nagyon sokan azon csúsznak el. ez a motoros pont nem, de itt is látszik, melyik szakaszról van szó. az eredeti feltöltő többi videóján megfigyelhető, ahogy sorra esnek el a motorosok, és soknál azon a darab aszfalton indul az esés
Ezt még nézni is fájt,de szerencsére az ember ép maradt.
A pasi szerintem most kerűlt át malus 100000000-ba.