A szlovén streetfigther még áprilisban vehette át a KTM-től a legkisebb Duke-ot. Bagoroš műsorai persze kimondva-kimondatlanul az új gép marketingjének is a részei, hiszen az emberben alapvetően nem egy ilyen kis teljesítményű masina képe él motoros mutatványok kapcsán. Gumiégetés és „flying donut” ide vagy oda, a szlovén gyakorlatai is jóval inkább az egyensúly megtartásáról és az ügyességről szólnak, semmint a lóerők fékevesztett használatáról – de talán pont ettől szépek, meg persze a lassított felvételek is szemet gyönyörködtetők. A felvétel a magyar határhoz közeli Muraszombaton készült.
Cimkék:
Az olasz repülőmérnök nem szerette a motorokat, mégis az ő nevéhez fűződik a Lambretta és a Vespa megalkotása.
Elolvasom »A párizsi Motor Show-n egy érdekes koncepciót mutatott be a Boxer Design nevű francia cég. Technikai nyalánkság, de motor két év még nem készül.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Többi túró…