Nem vitás. A megfizethető vagy hétköznapibb, enyhén pejiratív áthallású nevén budget túraenduró kategória új királyát várjuk. És ha nem azt kapjuk, akkor nagy lesz a csalódás. Az elvárásokat pedig azért merészeljük ilyen bátran megfogalmazni, mert a TRK 502 összességében (és elsősorban ár/érték arányát tekintve) minket is annyiszor győzött meg, ahányszor szerencsénk volt hozzá. Jelen sorok szerzője pusztán azért nem vette számításba motorvásárláskor, mert 35 kW-os teljesítménynél többre vágyott. Na de ha már akkor is lett volna 800 köbcentis változat?
A Benelli előállt az első, leginkább semmitmondó, de már apró részleteket megmutató teaser videójával. Annyi azért már most megmondható belőle, hogy a hónap második felében, az EICMA-n bemutatkozó túraenduró megjelenésében nem a kínai testvérére, a QJ SRT 700-ra, hanem inkább olaszos vonalvezetésű kistestvérére hasonlít. Szerencsére!
Néhány apró részlet azért még kivehető. Az eleve magasra húzott és széles plexi ígéretes, a felszerelt kézvédők elég masszív darabnak tűnnek, a hátsó traktusban felfedezhető egy gyári csomagtartó platni. A küllős kerekek és a magasra húzott kipufogó arról árulkodik, hogy a 800-nak létezhet egy enyhén off-roadosabb, X változata. Az új TRK legnagyobb fegyvertényét, a motor árát természetesen nem tudjuk, de ha a várhatóan 80 lóerős túraenduró 2,5 millió körül megáll, akkor lesz min gondolkodni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »