Na ilyet sem láttunk még. Háromkerekű tereprobogó. Van ennek értelme? De mennyire! A Yamaha a RisCon Tokyo 2021 biztonságtechnikai expón mutatta be a koncepciót és nem véletlen, hogy nem az EICMA-ra vitték ki. Ebben az esetben ugyanis egy Tricity 125 (illetve ázsiai 155) alapú munkamotort látunk. Méghozzá egy olyat, amit katasztrófa sújtotta övezetekben vetnének be.
Miben különbözik ez egy normál, utcai Tricity modelltől? Kevésben és nagyon sokban. Az alap ugyanaz, ezúttal a kivitelen van a hangsúly. A Rough Road nevű változat látványos, láthatósági fényezést, brutál bukócsövezést, bütykös gumikat, fény- és hangjelző rendszert, valamint olyan csomagrendszert kap, amiben elférnek az életmentő felszerelések és elsősegélyt nyújtó felszerelések.
Sőt, nem csak elsősegély és megfigyelő eszközök, hanem a hátsó dobozban egy komplett drón is helyet kap. Persze nem szelfizéshez és látványos videók készítéséhez, hanem például túlélők vagy járható útvonal kereséséhez. Civil változatra alapvetően nem számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »