Ez egy ilyen hegy meg Mohamed dolog. Ha a Honda nem óhajtja információcsepp alamizsnákkal oltani a szeptember közepi hírszomjú szerkesztőket, hát a kezükbe veszik az irányítást. Így van ez a négy japán gyártóval rendkívül jó kapcsolatot ápoló Young Machine magazinnal is. Pedig ők tényleg közel ülnek a tűzhöz. Így végül kiadtak egy olyan képet, hogy szerintük, várhatóan hogyan is fog festeni az új Transalp az eddig elérhető információk alapján. Na így szinte biztosan nem!
Hiszen mit is tudunk eddig az új Transalpról? Az egészen biztos, hogy könnyebb, kisebb és várhatóan terepkompatibilisebb lesz, mint az Africa Twin. De közel sem szánják olyan felhasználóbarátnak, mint az NC750X-et, még akkor sem, ha a soros kéthengeres erőforráson osztozni fognak. Sokkal inkább lesz adventure motor, annak T700-i vagy GS850-i értelmében. Csak persze DCT-vel.
Ehhez képest ezen a képen, az NC szériától örökölt idomzat nem csak túlságosan emlékeztet, nem csak nem távolítja el a vásárlót eléggé az NC-től, de már látványra is csak a baj lesz vele, ahogy ropog és törik minden eldőléskor. Ami az intenzív terephasználat velejárója. Ugyanakkor a küllős felnik és a nagy féktárcsák a valóságnak megfelelőek lehetnek. De akárhogy is, ez inkább egy fullos NC, mi viszont inkább valami olyasmire számítunk, ami az Africa Twin egy könnyebb változatának lesz tekinthető.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »