Új modellt mutat be a Moto Guzzi. A márka 1921-es létrejöttének emlékére várható volt, hogy valami egészen nagy pukkanással fognak készülni. Persze ez sem törvényszerű, ha visszaemlékeztek, akkor a Suzuki a százéves fennállást egy ünnepi fényezéssel tudta le. Ennek tükrében pedig egy teljesen új Guzzi modell rendkívül magasztos hatást kelt. Az újdonság a V100 névre hallgat.
A Moto Guzzi kínálatában a „V” típusjelölésű modellek mind az ízléses retró jegyében születtek. A V7 és a V9 vegytiszta oldschool, de a V85 túraenduró megjelenésébe is belecsempészték a nyolcvanas évek tereprali gépeinek hangulatát.
Ennek jegyében a V100 kapcsán is hasonlóra számítunk. Egy hamisítatlan, alig valamit mutató fotó a faráról. Valamint egy egyelőre nem megerősített fotó, ami az olasz moto.it oldalon jelent meg árulkodik a gépről.

Az viszont már nyílt titok, hogy a gép egy teljesen új, ~1000 köbcentis, természetesen Guzzi mód hosszanti beépítésű V2-es erőforrás köré épül. A teljesítménye várhatóan 120 lóerő körül fog alakulni. A kivitele pedig magas építésű lesz, de 17-es kerekeken. Azaz várhatóan nagyjából a Tracer 9 ligájában fog játszani.

Cimkék:
A KSR féle Brixton minimum duplázik egyet a köbcentikínálatban, amikor 1200-as fullretró gépet készít az európai nagyközönségnek.
Elolvasom »Ez azt jelenti, hogy egészen 2024-ig még a brit Triumph marad a Moto2-es versenymotorok exkluzív beszállítója.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »