Tényleg megfigyelhető tendencia, hogy nagyon sokan szeretnének méretében nem a saját alkatuknak megfelelő motorra ülni. A nagyok pöttöm sportmotorokra és ügyes kis nakedekre vágynak. Akinek meg nem érne le a lába, az túraenduróra ülne. Így jönnek létre az ültetett GS Adventure-ök. Egy cég sajátos megoldást talált az utóbbi réteg problémájára. Cipőmagasító.
Igen, egy felcsatolható kis izé, amivel meg tudod emelni a motoros csizmád talpmagasságát. Az orr- és sarokrészre lehet felpattintani. És hipp-hopp, 4 centiméterrel megnő a nyeregből a talajelérésed.
Hát nem zseniális? Kinek hogy. Alternatív módszerként azért szerencsére akadnak még más megoldások. Például számos gyártó kínál gyárilag a sztenderdnél vékonyabb szivacsozású, esetleg valamivel keskenyebb, alacsonyított ülést. Vagy például még mindig ott van az az opció, hogy olyan motort veszel, amiről csak úgy leér a lábad biztonsággal. Óh, és persze az UpBikers féle cipőmagasító, 75 euróért.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »