Az idei motoros szezon is meglehetősen furcsán alakult időjárás szempontjából. Eleinte meglehetősen hűvös és esős időnk volt – kora tavasszal valahogy többet motoroztam esőben, mint az elmúlt 2-3 évben együtt. Aztán egyik percről a másikra ránk csapott a kánikula: folyamatosan 30-35 fokok és perzselő napsütés. Majd a nyár közepe megfejelte mindezt néhány igazán kellemesen esős héttel, amikor megint naponta sikerült rommá ázni a motoron. Mindezen körülmények pedig egy akármennyi nyitható szellőzővel rendelkező motoros ruhában sem viselhetők könnyen. A komoly motoros ruházati tapasztalattal rendelkező olasz Spyke márka viszont több, egészen jónak tűnő megoldást is kínál. Bemutatunk több olyan hálós kabátot a palettájukról, amelyek kivétel nélkül kipipálják a nyári elázások problematikáját is. Meg persze – és elsősorban! – a hőséget!
Lássuk a videóban szereplő kabátokat elérhetőségeikkel együtt! Elsőként a Spyke Luft Man 2.0 GT szerepelt. A rövid dzseki sajátossága a meleg réteggel is ellátott vízálló belső bélés, amelynek köszönhetően akár viszonylag hűvösebb időben is komfortos viseletet nyújthat. Másodikként tűnt fel a szabásában hasonló, de lényegesen dizájnosabb Spyke Airmaster GT, amelyben nem Reissa, hanem Humax 20000 membrán biztosítja a vízállóságot. Ez a kivehető bélés azonban nem tartalmaz meleg réteget. A sokféle színben és akár Dakar motívumokkal díszített kivitelben is kapható dzsekinek ráadásul létezik kimondottan a hölgyek számára készített változata is. A harmadik kabát pedig a hosszabb szabású kivitelt kedvelőknek szánt Spyke Touring Air GT-2 volt. Ennek első generációja 2015 és 2017 között tartós teszten is bizonyított – bár akkor még nem rendelkezett vízálló béléssel, így hűvösebb időben is esőruhát kellett húzni rá. Ma már ezt kiváltja a vízálló belső kabát. Amennyiben bármelyik fenti hálós kabátot fel szeretnéd próbálni vagy csak személyesen megnéznéd, ezt megteheted a hazai forgalmazó EuroMotor üzletében.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »