A 2013-ban létrejött kínai Zeth egészen eddig a 250 köbcentis, kéthengeres krúzerek kategóriájában garázdálkodott. De eljött az ideje, hogy emeljenek a téten. Végtére is a V2 cruiser 1000 köbcentitől kezd igazán mókás és elismert lenni. Szóval bemutatták az első literes erőforrásukat, amelyik kísértetiesen hasonlít az Indian belépőszintű Scoutjában dolgozó blokkjára.
Először is V2, 60 fokos hengerszög, folyadékhűtés, DOHC, eddig lényegében bármi lehetne. A hasonlóság a számoknál kezd sejtelmessé válni. Kereken 93mm-es furat, 73.6mm löket. 11.0 : 1 kompresszió. Ezek a Zeth ZT1000 blokkjának adatai és ezeket fogod találni az Indian Scout Sixty estében is. A ZT 81 lóerőt ad le 8.000-nél, az Indian 78-at 7.200-nál. A nyomatékgörbe is közel egyezik a két egységnél, amelyeknek a maximuma is közel azonos helyen található.
Három modellbe fogja bepakolni a Zeth a literes vékettőt. Egy “Bobber” és egy “Chopper” kivitel mellett egy “Tracker” lesz vele elérhető, amely az első képek alapján az Indian FTR szériájára emlékeztet. De elő fognak állni egy 1200 köbcentis blokkal (nem lepődnénk meg, ha egy 1133 köbcentis, 100 lóerős darab lenne), amit egy “Touring” baggerbe szánnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »