Úgy három évvel ezelőtt mutatkozott be a Harley-Davidson új power cruisere, az akkor még 1250 Customnek szólított koncepció. A szegmenst tekintve sportos, erőt sugalló megjelenésű motor végül megörökölte a nagy előd, a ma már emlékkel teli, de hajdanán (leginkább amerikai) fiatal generációt meghódító család nevét. Sportster S lett végül a motor, amit várhatóan július 13-án részletesen be is fognak mutatni.
De azért nem csak a nevét tudtuk meg, néhány adat is lecsorgott. A legnagyobb kérdés az volt korábban, hogy mit kezdenek Harley-Davidsonék a Pan Americában bemutatkozó 150 lóerős Revolution Max blokkal, amit a Sportster S-ben. Az eddigiek szerint a végeredmény egy hangyányival visszafogott teljesítmény. 120 lovat taglal a ménes.
Cserébe a legnagyobb teljesítmény egy bő ezressel hamarabb érhető el. 8.750 helyett 7.500-nál mutatja legerősebb arcát. A forgatónyomaték egy hajszálnyit esett, 125 maradt a 127 newtonméterből. Viszont némi fogyást is elkönyvelhet a Panhez képest, hiszen 228 kilót nyom majd a mérlegen 245 helyett. A beérkező hírek szerint lesz Sporsterből egy nem “S” változat is, egy kicsit kevesebb erővel, valamint egy egyelőre titokzatos “Nightster” kivitel is érkezhet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »