Igazából teljesen logikus lépés lenne a Yamaha részéről. Az MT és az R család tagjai között is ott figyel a belépőszintű hármas, 321 köbcentis változat. Pont a kettő közöttinek tekinthető sport-túra kategória, a Tracer maradjon ki? Vannak bizonyos közvetett jelek, amelyek szerint hamarosan érkezhet a 3-as kivitel.
Persze ez egyelőre csupán következtetés. És az is pusztán arra épül, hogy az indiai hatóságoknál bejegyeztették a Tracer nevet. Ami a márka hivatalos indiai honlapja szerint nem szerepel a kínálatban. Nagy is lenne az ottani piacra mind a 700-as (vagy 7-es), mind a 900-as (vagy 9-es).
Azonban ha az indiai piachoz méretében hozzáigazodik akár egy 250-es vagy akár egy MT-03 blokkos, 3-as, akkor onnan már tényleg csak egy lépés, hogy az európai piac is profitáljon a Yamaha lefelé terjeszkedéséből. És ezzel teljes lehetne a kép, hiszen MT, R és Tracer is elérhető lenne három jól elkülöníthető köbcenti kategóriában. Bővítésre felkészül: Ténéré? Hm?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »