Az MV Agusta történelme egy Janus-arcú história. A korabeli sikereket beárnyékolja az elmúlt évtized hányatatott anyagi helyzete, a többszörös tulajdonosváltás. Egyelőre az olasz cég jövője, legalábbis rövidtávon, biztatónak tűnik. A Harley-Davidsontól történő elszakadásból a pletykák szerint az olaszok igencsak profitáltak, bár néhány feltételt teljesíteniük kell még. Ezeknek az értékesítéshez kötött kritériumoknak a véghezvitelében segíthet az Agusta új, párját ritkító háromhengerese, az F3. Hosszú évek pletykái után a végleges motort a tavalyi EICMA-n mutatták be, amelyet a közönség a kiállítás legszebbjének választott. Néhány hete hallhattunk az olaszok piaci terveiről is, most pedig elérkezett a pillanat és a talján újdonság hangját is hallhatja a nagyközönség. Így szól az olaszok háromhengerese.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Összehasonlításképp:
http://www.youtube.com/watch?v=44Kfhmv1Y94
Tudom én is,hogy a japán motorok olcsóbbak és valószínúleg megbízhatóbb az olaszoknál,de ilyen szívdöglesztő gépeket csak a digók tudnak csinálni.Kéne mint állat!