Annyira szürreális, hogy ez létezik. A tavalyi év egyik legszebb fejleménye volt, hogy megrendezték a King of the Baggers versenyt a legendás Laguna Seca pályán. És pont olyan jó, mint amilyennek elsőre hangzik. A nagy fejidomos, dobozos túrabálnákat nagyon elképesztően élvezetes nézni, ahogy küzdenek egymással. A 2020-as egyszeri verseny végül annyira bejött az embereknek, hogy folytatódik a Harley és az Indian további csatározása. De idén már nem csak egy különálló alkalom, hanem egy versenysorozat keretei között. Az első összecsapás Indian győzelemmel zárult.
Ráadásul a tavalyi verseny győztese, az American Flat Track motorverseny-sorozatból érkező Tyler O’Hara vitte haza a kupát, ugyanúgy az S&S csapat Indian Challengerével. Pedig az indulás nem volt zökkenőmentes, hiszen azonnal elbukta a rajtnál a pole pozíciót azzal, hogy nem tudta a földön tartani az óriásbagger első kerekét.
Az őt megelőző Kyle Wyman egészen a verseny közepéig megtartotta elsőségét. A Screamin’ Eagle Harley-Davidson Road Glide végül még az amerikai Superbike tapasztalatokkal érkező versenyzővel a nyergében sem tudta megtartani a vezetést. Az 5. körben O’Hara beszúrt a 12-es kanyarban és a menet végéig átvette az elsőséget. A harmadik helyre a tavaly nagyot bukó, motokrosszos és supermotós múltú Frankie Garcia érkezett be a Roland Sands Indian Challengerrel. Utána a Vance & Hines Electra Glidejával a Red Bull Rookies Cupból az American Flat Track szériába igazolt Hayden Gillim futott be. A Jiffy Tune Racing és a Mad Monkey Motorsports csapatai az ötödik és hatodik helyen végeztek, míg a DTF Performance nem tudott rajthoz állni, így ők kiestek. A következő King of the Baggers verseny júniusban lesz a wisconsini Elkhart Lake közelében található Road America pályán.
Kiemelt kép: Roadracing World
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »