A nagyobb puskaporos hordókat már elpukkantotta a Suzuki. Az új Hayabusa egy jól kiforrott, átgondolt, minőségi motor érzetét kelti. Pláne a valóságban, egészen közelről – még ha eddig csak álltó helyében is volt szerencsém találkozni vele. A GSX-S1000 pedig teljesen új dizájnt kapott, “őrült csivava szemekkel” – ahogy egy barátom jellemezte. A V-Strom 1050 azonban maradt olyan, amilyen az előző évi bemutatkozása óta. Lássuk hát milyenek az új színvariációk!
A 2020-as modellek fehér, fekete és szürke alapszínekben voltak elérhetőek. A Suzuki várhatóan a két legsemlegesebb színvariációt, a fehéret és feketét megtartja, a szürke megy és a Candy Daring Red fantázianéven induló piros/fekete veszi át a helyét.
Az 1050 XT változatának bemutatásakor a Suzuki két nagyon eltalált, bátor színvariációt is villantott. A közönségkedvenc egyértelműen a DR750 inspirálta fehér-narancssárga. Míg az egy lépéssel extravagánsabb vásárlók rácuppantak az RM-Z-k motokrossz világából ismerős sárga változatra, kék üléssel. Ez utóbbi harsányságát csillapítandó, idén fekete tankot kapott. Személy szerint sajnálom, de még így is vadító.
A fekete XT változat veszített egy picit az allblack stílusból. A Suzuki egy jól bevált fekete/arany színösszeállításhoz tért vissza, ami a 2020-as 650-esek között is népszerű választásnak bizonyult. Ehhez csupán a felnit kellett aranyszínre cserélni, valamint a matricázáson kellett egy kicsit változtatni. A szürke/kék kivitel abszolút újdonság.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »