Az MV Agusta Superveloce egyfajta kuriózum. Az F3 800-ból készített versenypálya-kompatibilis eyecandy motor talán az egyik leggyönyörűbb tárgy, amit a XXI. század motoripara letett az asztalra. Miközben a pályán is megállja a helyét. Ezt volt is alkalma Dodo barátunknak kipróbálni a Pannonia-Ringen.
A 2021-es Superveloce sok más motorhoz hasonlóan idén már az Euro5 környezetvédelmi normáknak kell megfeleljen. A 798 köbcentis blokk jottányit sem veszített az erejéből. 148 lóerő 13.000-es fordulaton, viszont új titán szelepeket kapott és DLC-bevonattal látták el a szelepvezetőket. A kipufogót a leömlőtől a dobig újraalkották.
Persze fontos, hogy frissítették az ECU-t, meg az első kerék emelkedését is figyeli az új IMU, van kanyar-ABS és 5,5-ös lett a TFT. De a fenébe is, nézd meg az új “S” kivitelt! Azt a fehér és arany színt azzal a vöröses barna alcantara bőrüléssel. A Serie Oro-ból és az Alpine kivitelből ismerős, aranyszín felnikkel. A budapesti MV Agusta honlapján található árlista szerint a Superveloce S ára 9.000.090.- jó magyar forint. Csak az a baj, hogy kettesével kell venni. Egyet a garázsba, egyet pedig a nappaliba, megőrizni az örökkévalóságnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »