Egy olyan gumiabroncsot mutatott be a Dunlop a közelmúltban, amellyel a lehető legszélesebb körben kívánják megszólítani a túraendurós közösséget. Persze nemhogy a gyártó nem új a műfajban, de a Mutant név sem hat újdonságként, pláne supermotós körökben. A megújult abroncs egy igazi többcélú gumiként lett bemutatva.
Na de mit ígér a neves gyártó? Mindent az égegyadta világon. Az ideális gumiabroncsot, amilyenre egyébként tényleg mindannyiunk vágyik. És, hogy az milyen? Tapad mint az állat. Hidegen, melegen, szárazon, esőben ÉS lassan kopik. A Mutant esetében ezt az álmot még az aszfalton kívüli felhasználásra való alkalmasság paradicsomi képzetével is megfejelték.
Noha ennyi vállalást érdemes óvatosan kezelni és terephasználathoz házon belül is inkább a Trailmax család körül szaglásznék, az általános túraenduró felhasználás mellett – értsd: keringünk egy nagyot aszfalton, majd talán óvatosan megközelítjük a magyarnándori Nagy-Kilátót vagy a Kisoroszi szigetcsúcsot – valójában telitalálat lehet. Kiváltképp a mai 150-160 lóerős adventure motorok világában. Beszédes, hogy a mérettáblában 21-es kerékre való köpenyt nem találtunk. De olyan népszerű méretben, mint a 180/55R17-es hátsó elérhető. Azaz egy 600-as Transalpra nem tudnék venni ebből az M+S minősítéső adventure szettből, de a régi 1200-es XJR-emre igen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »