Ez egy igazán rövid kis hír. Az MV Agusta vezérigazgatója, Timur Sardarov az orosz zseni milliárdos, playboy és filantróp instasztár megerősítette, hogy az F3 modelltől nem kell elbúcsúznunk. Környezetvédelmi szabályok szigorodása ide vagy oda.
Sardarov a GPOne magazinnak adott egy egészen érdekes és jó hangulatú interjút. Szó esik az MV Agusta versenyszerepléséről, hogy jelenleg a Moto2-ben akarnak kiteljesedni és tapasztalatot szerezni, de a végcél a királykategória. Komolyan veszi a motorsportot, hiszen ő maga is versenyzett korábban, igaz, autóval. Majd az interjúban átterelődik a szó az utcai modellekre. Az F3-ról azt mondja, a dizájn újratervezésével és a blokk Euro5-höz igazításával végeztek. Az új modellt egy hónapon belül be is fogják mutatni.
Továbbá arról is ejt néhány szót, hogy jelen pillanatban dolgoznak egy 950 köbcentis, háromhengeres blokkon. Terveik szerint a Dragster és Brutale nakedekben fog bemutatkozni, majd utána jönnek az F3 és a Superveloce modellek. A mostani frissítésben azonban még nem az új blokk fog bemutatkozni, annak elkészültére ugyanis legorábban 2022-ben számítanak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »