Akadnak olyan gyártók, amelyek a lehető legminimálisabb frissítéssel igyekeztek megúszni ezt az egész Euro4-ről Euro5-re való átállást, mint például a Yamaha az MT-07 sorozattal. Olyanok is akadnak, akik régen bejáratott, fogalommá ért modellek kezét engedték el, mint a Harley a Sportsterét. Na meg olyanok is, akik a ha már hozzá kell nyúlni, akkor nyúljunk hozzá rendesen elvet követik, mint az MV Agusta az éppencsak bemutatott, 2021-es Brutale RR és Dragster RR esetében. De végtére is ezt várjuk egy prémium gyártótól. Akad itt minden. Frissített blokk, váz, elektronika és dizájn.
Pusztán a műszaki elegancia miatt jó megemlíteni, hogy a 798 köbcentis sorhármas – visszafelé forgó – főtengelyének csapágyain, valamint vezérműtengelyein olyan apró furatokat helyeztek el, amelyek segítenek felépíteni a megfelelő kenést, amihez így kevesebb olaj és kisebb teljesítményű szivattyú is elegendő. Egyszerűen szép. A teljesítménye 140 lóerő, a legnagyobb forgatónyomatéka pedig 87 Nm, míg a Brutale száraz tömege 175, a Dragsteré pedig 168 kilogramm.
A váz merevítő elemeit erősebbre cserélték, új ülést fűztek fel és új kormánygátlót kapott. Érkezik rá kanyar-ABS és kipörgésgátló, új gyorsváltó szenzor, frissebb rajtautomatika, míg a világítás LED-es lett. Ezeken felül frissítettek a dizájnon, ami mindkét naked esetén elsősorban a hátsó traktusán kapható el.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »