Kell egy brutál stílusos motor az A1-es jogsi mellé? A Husqvarna szerint – szerencsére – igen, ezért 401-es, valamint a 701-es Svartpilen, valamint Vitpilen széria mellé létrehozták a 125-ös Svartot is. Baby Svart – amilyen néven máris kezd beépülni a köztudatba – a gyakorló apukáknak pedig könyörgök, hogy még véletlenül se asszociáljanak erről a Baby Sharkra!
A svédek ezzel a lépéssel a fiatalokra gondoltak. Mármint nyilvánvalóan a magas, jól szituált svéd fiatalokra.
A nyolcados Svartpilen szíve egy egyhengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes egység, amely 15 lóerőt ad le 9.500-as fordulaton, valamint 12 Nm forgatónyomatékot garantál boldog gazdájának. Ennek a motor 146 kilogrammos (száraz) tömegével kell megküzdenie. Azaz az A1-es jogosítvány feltételeihez lett szabva.
A stílusos kis naked 17-es, igazán igényes küllős felniken gurul le a szalagról, rajta a stílushoz igazodó Pirelli abroncsokkal. A tank 9.5 literes, az ülésmagasság 835 mm lett. A fékeket a ByByre szállítja, a hozzátartozó elektronikát a Bosch. Előre 43-as WP APEX telók kerültek (!), akárcsak a nagyobb testvérre, hátulra szintén WP központi rugóstag. A világítás pedig fullban LED-es. Szóval ez egy amolyan csúcskategóriás 125-ös.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »