Őszintén szólva egy kicsit számítottunk rá, hogy a Moto Guzzi az idei esztendőben óriásit fog robbantani valami elképesztő újdonsággal. De úgy látszik tévedtünk. Pedig ők is csak egyszer ünneplik a 100. születésnapjukat. Sebaj! A V7 és a V9 széria mellett bemutatták a V85 TT 2021-re frissített példányát is.
A V9-ben is bemutatkozó, 853 köbcentis, természetesen hosszában beépített, 90 fokos V2 pontos adatai még nem láttak napvilágot. A fullretró modellben 65 lóerőre van kalibrálva, de a V85-ben várhatóan inkább 80 Le magasságában fog zenélni, hiszen az előd is abban a tartományban dolgozott. És a szent marketingtörvény értelmében a ménes nem lehet kisebb.
Ami viszont biztosan egészen komoly fejlődés, hogy a V85 új küllős felniket kap, amelyek 1,5 kilogrammal könnyebbek az elődéhez képest. A menetvezérlő programok köre öt beállításra bővült: Rain, Street, Sport, Off-Road és egy szabadon kalibrálható. A TT Travel kivitelt nagy túraplexivel, dobozokkal, némi plusz LED-es fénnyel és markolatfűtéssel szerelik fel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »