Kikerült néhány adat az új KTM Super Duke RR és a Super Adventure leendő újdonságokról. Az európai környezetvédelmi engedélyeztetés eljárás során kikerülő dokumentumokat az osztrák vállalat szélsebesen elkezdte a lehetőségekhez mérten elérhetetlenné varázsolni. Csak nem annyira gyorsan, mint ahogy azt a Motorcycle.com munkatársai kiszúrták.
A mindenkit leginkább érdeklő adat természetesen az, hogy mekkora lesz a ménes. Az 1290 Super Adventure S és R egyaránt 160, a Super Duke RR leendő boldog tulajdonosai pedig 177 lóerőt oszthatnak be. Ezek a részletek még homályosak, de a limitált szériás űrnaked várhatóan fék/futómű/tömeg témakörben kínál majd varázslatot.
Adventure fronton számos technológiai újítást hoz a 2021-es esztendő. A Bosch radaros adaptív tempomatja a közútra optimalizált “S” modellen fog bemutatkozni, de igazából nincs akadálya, hogy opciós extraként az “R” kivitelre is kérhető legyen. Apró érdekesség, hogy a Super Adventure S várhatóan Mitas Terra Force-R gumikkal kerül be a szalonokba.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »