Úgy tűnik, hogy senki nem húzta be a vészféket a Kawasakinál. Valamikor május végén jelent meg az első renderelt kép egy elborult ötletről. Egy feltöltős, H2 blokkos cruiserről. A japán Young Machine magazin szivárogtatta ki. Persze tudjuk, hogy az ő pletykáikra érdemes odafigyelni, hiszen remek kapcsolatot ápolnak a négy nagy gyártóval, de azért ez akkor is egy kicsit eszementnek tűnt. Mármint nekünk, egyszerű halandó embereknek. Merthogy úgy tűnik, Kawáék mégis megcsinálják. Hölgyeim és uraim! Úgy tűnik, mégis jön az űberpower cruiser, az Eliminator H2. Tessék emészteni!
Merthogy a japán magazin újra tudatott erről az elborult elképzelésről. Az új fotó már nem csupán egy fantázia szüleménye, nem puszta grafika. Hanem egy olyan prototípus, amit várhatóan a közeljövőben be is fognak mutatni a mélyen tisztelt nagyközönségnek. Talán az év vége felé, ha a koronavírus nem mossa el a 2021-es EICMA-t és Tokyo Motor Show-t.
Persze addig még sok víz lefolyik a Dunán. De a fenti kép alapján az Eliminator H2 váza nagyon hasonlít a ZH2 esetében használthoz. Megkockáztatom, hogy ugyanaz, csak körülötte mindent megkrúzeresítettek. Az igazi csapás azért mégiscsak a feltöltős blokk. Ha a 200 lóerős teljesítményből visszavesznek, akkor is egy 175-180 lovas cuccal állunk szemben. Azaz minden idők legizmosabb szériagyártású powercriuserét teheti le az asztalra a Kawasaki. Mit is mondhatnánk? OMG!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »