Korábban eko „kiszúrta”, hogy a stúdiófotókon a motorokban nincsen olaj. A kérdés adott volt, miért van ez így. Íme egy kis bepillantás a kulisszák mögé, így zajlik egy hivatalos fényképsorozat elkészítése. A motort még a márkakereskedőnél kidobozolják, majd átszállítják a stúdióba. A különleges felkészítés után a masinák a kamerák kereszttüzét és reflektorok vakító fényét állják, amíg kell.
Ez még nem válasz a fenti kérdésre, de ha átgondoljuk a dolgot, logikusnak tűnik, hogy olajra ehhez nincs szükség, egy fotózás után pedig ezek a darabok legtöbbször az importőr kiállítótermében „végzik”, ahonnan szezonvégi kiárusításukkor kerülnek ki. Tényleges eladásukig felesleges feltölteni őket.
Nem véletlen, hogy miért éppen ez a két modell került terítékre. Bár a Honda CB1000R már két éve jelen van a piacon, az Egyesült Államokban csak az idei évtől lesz kapható.
A Honda talán legfontosabb újdonsága a CBR250R. Ez a kijelentés kissé bátornak tűnhet, de a számok alapján nagyon is megalapozott. A motorkerékpár piacot is elérő hitelválság az értékesítések drasztikus csökkenését hozta a legnagyobb fejlett országbeli piacon. A JD Power piackutató intézet egy közelmúltbeli felmérése szerint az amerikai motorosok átlagéletkora 49 évre emelkedett (a 2001-es hasonló adat szerint 40 év volt az átlagéletkor). Az új, belépő szintű modell egy nagyon jó eszköz lehet a fiatalok elcsábítására…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »