Kedvenc autós portálunk, a totalcar.hu, illetve legkedvesebb ellenségünk, a totalbike.hu gondozásában aláírásgyűjtés kezdődött, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet arra, milyen sokan szeretnének B-s jogsival 125 köbcentis robogót vezetni.
A témával már mi is sokat foglalkoztunk, Mackó beszélt erről a rádióban, és egyébként rengeteget értekeztünk a kérdésről személyes beszélgetések során az importőrök képviselőivel. A változtatásnak a mi megítélésünk szerint is pozitív hatása lenne elsősorban Budapest közlekedésére, de talán még nagyobb hatása lenne a 125-ösök várható megugró értékesítésein keresztül az egész halódó hazai motoros kereskedelemre.
Aki lusta olvasni, annak összegzem a totalcar.hu cikkét: Aki aláírásával akar támogatni, az vagy aláírja a robogót is árusító kereskedésekben és egyéb motoros boltokban fellelhető ívet, vagy letölti, úgy írja alá, és postázza a Totalcar címére.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“…aláírja a robogót is árusító kereskedésekben és egyéb motoros boltokban…”
Ez azt jelenti, hogy minden motoros boltban található egy ív, amit alá lehet írni? Vagy csak a nagyobb boltokban van ilyen? Boltlista van? Mert inkább ott írnék alá egy ilyet, mint postán szórakozzak.
A TC azt írta, hogy már most minden robogót árusító helyen kint van, de ők közölnek egy bővülő listát.
Jó kis személyiszám + aláírás-gyűjteménye lesz a totalbike-nak:-)
Ja, bár 50 ezer aktív motoros email cím többet ér, mint 50 ezer aláírás és személyi szám. De annak megadása nem szükséges.
“de talán még nagyobb hatása lenne a 125-ösök várható megugró értékesítésein keresztül az egész halódó hazai motoros kereskedelemre.”
Minden tiszteletem a tietek, hogy végre látom kíírva ezt is, mert véleményem szerint ez a legfőbb cél, bármennyire is vakítják a parasztságot a sok környezetkímélő dologgal.
A megoldást én nem ebben látom. Az értékesítés növekedése szerintem álom, ugyanakkor legalizálnánk egy jogtalanságot. Ugyanis akinek van pénze 125-ös motort venni, annak a jogsi megszerzésére is van pénze. A dolog pedig nem erről szól!
Részemről inkább azt támogatnám, hogy legyen egyszerű megszerezni a 125-ös jogosítványr, ne tartson fél évig, legyen gördülékeny az adminisztrációja, hogy akár 1 hónap alatt is elérhető legyen. Ez élhető cél. Az nem, hogy hókamóka dumákba csomagolunk valamit, ami teljesen értelmetlen. Ha ugyanis B jogsival vezethető a motor, akkor miért nem vezethető vele a 3,5 tonna fölötti teherautó? Az jobban hasonlít a személyautóra, mint a motor…