A Ducati frissített egy lazát 2021-re a Scrambler szériáján. Az okot ezúttal is a szigorodó környezetvédelmi normák szolgáltatják, azaz az Euro5 érvénybe lépése. Maguk a motorkerékpárok nem is változtak valami sokat. Persze, van kanyar-ABS, meg kipörgésgátló, meg okostelefonos kapcsolat. De ez úgyis inkább magáról a stílusról szól, bár egy cseh újságíró, Jan Someraurer már bejárta a sajátjával kb. a fél világot és esküszik a típusra.
Maga a blokk sem robbantott forradalmat. Az olasz erőforrás teljesíti az Euro5 előírásait, és nagyjából ennyit is érdemes erről tudni. Többnyire új színeket vonultat fel a Ducati Scrambler fronton. Az Icon szexi mélyvörös sémát kapott a sárga és a narancssárga mellé. A Desert Sled fekete vázzal, egy kicsit a nyolcvanas éveket idéző kék-fehér fényezéssel, piros dekorcsíkkal és aranyszín fűzött felnikkel virít. Míg az 1100 Pro kapott egy Dark változatot, ami nevéhez méltóan egy feketített változat. Csupán a tankon virít némi ezüst.
Az újdonság, amit a címben a +1 hivatott jelölni az egy új Scrambler változat, a Nightshift. A sötétszürke és fekete fényezés igazi lopakodót varázsol belőle, pláne ha a motor nevéhez méltóan éjszakai műszakban fogják be egy kis vandálkodásra.
Lapos ülést kapott, a rendszámtáblatartó pedig a lengővillára került. A Nightshifthez széles kormány jár, az igazi ismertetőjelei pedig a kormányvégekre szerelt tükrök.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »